Zgodnie z Ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych,
Starostwo Powiatowe w Wyszkowie umożliwia doręczanie pism i dokumentów drogą elektroniczną poprzez:
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza.
Adres skrytki: /powiat-wyszkowski/SkrytkaESP
Uwaga! Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez stronę ePUAP - wypełnienie formularza bądź przesłanie podpisanego dokumentu.;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (8:00 do 16:00) do Kancelarii Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, pokój nr 39, Aleja Róż 2, na następujących nośnikach danych:
a. Pamięć masowa USB 1.1,2.0, 3.0
b. Płyta CD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Całkowita wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5 MB
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.