1. Do zadań i kompetencji Sekretarza należą sprawy z zakresu:
1) zapewnienia sprawnego funkcjonowania Starostwa i właściwych warunków jego działania;
2) zapewnienia należytej organizacji pracy i w tym zakresie nadzorowania działalności komórek organizacyjnych;
3) przestrzegania ochrony danych osobowych;
4) przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, Kodeksie postępowania administracyjnego, ustawie o pracownikach samorządowych, Kodeksie pracy;
5) nadzorowania komórek organizacyjnych w zakresie realizacji ich zadań;
6) wykonywania czynności związanych z kierowaniem Starostwem w czasie nieobecności Starosty i Wicestarosty, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych do wyłącznej właściwości Starosty;
7) współpracy w realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w tym współdziałanie ze służbami, inspekcjami, strażą;
8) nadzorowania i koordynowania wykonywania zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów;
9) koordynowania prac związanych z opracowaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych, w tym m.in. przygotowywanie projektów uchwał Rady - Statutu Powiatu i Regulaminu;
10) nadzorowania toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu;
11) koordynowania prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd;
12) sprawowania nadzoru nad wykonywaniem uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń i decyzji Starosty;
13) sprawowania nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej i organizowaniem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą dla pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu;
14) opracowywania projektów zakresów czynności dla naczelników wydziałów, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy;
15) przygotowywania na podstawie materiałów z poszczególnych komórek organizacyjnych projektu raportu o stanie Powiatu;
16) zapewnienia zabezpieczenia obsługi prawnej sesji Rady;
17) koordynowania prac związanych z rozpatrywaniem petycji;
18) koordynowania zadań związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących pracowników starostwa oraz funkcjonowania urzędu.
19) koordynowania działalności kontrolnej w Starostwie oraz w jednostkach organizacyjnych;
20) nadzoru nad realizacją kontroli zarządczej.
2. Sekretarz prowadzi sprawy powierzone przez Starostę.
3. Sekretarza, w czasie jego nieobecności, zastępuje Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, z wyjątkiem wykonywania zadań, o których mowa w ust. 1 pkt 6.
4. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad:
1) Wydziałem Organizacyjnym;
2) Wieloosobowym Stanowiskiem Pracy do spraw obsługi Rady Powiatu i Zarządu Powiatu;
3) Muzeum Cypriana Norwida w Dębinkach;
4) Spółdzielnią Socjalną Integracja w Adelinie.
Powiat Wyszkowski Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Główna treść strony
Zadania Sekretarza
Informacje o stronie
Wytworzył: | Jerzy Ausfeld - Sekretarz Powiatu |
---|---|
Wprowadził: | Hubert Morka, data: 17.01.2013 r., godz. 10.45 |
Ostatnia aktualizacja: | Hubert Morka, data: 26.11.2024 r., godz. 08.56 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
26.11.2024 r., godz. 08.56 | Hubert Morka | Edycja strony |
29.11.2019 r., godz. 10.56 | Jarosław Wyszyński | Edycja strony |
29.11.2019 r., godz. 10.56 | Jarosław Wyszyński | Edycja strony |
26.06.2019 r., godz. 12.35 | Jarosław Wyszyński | Edycja strony |
30.11.2018 r., godz. 09.31 | Hubert Morka | Edycja strony |
22.01.2013 r., godz. 09.52 | Hubert Morka | Edycja strony |
17.01.2013 r., godz. 10.45 | Hubert Morka | Dodanie strony |